capsuni

capsuni

vineri, 22 noiembrie 2013

Reintoarcerea la goblen!

Cum pasiunile mele sunt doua, prima, de fapt, fiind goblenul, vin acum cu poza unui model, cusut acum cativa ani, in 2010, cand m-am reintors la aceasta frumoasa indeletnicire. Are motiv religios... nu-i pot spune icoana inca, deoarece nu am ajuns la biserica sa-l sfintesc

Este cumparat de la o firma specializata in goblenuri si anume, Goblen-set.
Modelul are 21de culori, atele folosite fiind cele din kit.
Dimensiunile sunt 19,5x 27 cm.



 Mi-a facut mare placere sa cos acest model, desi au aparut si cateva obstacole, pe parcurs. Nu stiu daca este doar o superstitie sau este adevarat ca ''necuratul'' isi baga coada atunci cand vrei sa faci ceva  de acest gen... important este ca l-am dus la capat cu bine, iar acum il pot privi cu drag.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu