capsuni

capsuni

duminică, 29 decembrie 2013

Afremov - Perspective of the night



O data cu acesta frumoasa si colorata pictura, incepe o foarte frumoasa colaborare intre mine si Angela( Gelisa ), cea ale carei prelucrari, le cos din 2011. Nu voi putea sa-i multumesc indeajuns pentru ca mi-a deschis noi perspective intr-ale goblenitului si mi-a schimbat total viziunea, in alegerea modelelor.
Angela, pentru mine ai fost deschizatoarea de noi orizonturi in lumea asta si cuvintele sunt prea sarace sa pot scrie, cat de recunoscatoare iti sunt, pentru ca mi-ai oferit prelucrarile tale... multumesc!



Afremov a devenit un pictor de suflet. Picturile lui pline de culoare, peisajele in care predomina ploaia, felinarele aprinse in noapte si umbrelele care adapostesc indragostitii, iesiti la plimbare, de picaturile care cad, m-au facut sa-mi doresc, sa cos cat mai multe goblenuri cu aceste teme. Multitudinea de culori, alaturarea lor pe panza, imi dau o stare de bine si de bucurie, atunci cand ma joc cu acul pe panza. Sunt nuante intense, care nu plictisesc si care tot indeamna la cusut.

Dimensiunea modelului este de 27 x19,4 cm.
Ate: 67 culori, Anchor.
Prelucrare: Angela
Model cusut in 2011.
 Episoade, din timpul cusutului...






 .



2 comentarii:

  1. Superb Camelia....Iti aduci aminte concursul? Am pierdut dar si am castigat....Ma bucur ca mi-ai dat sansa de a vedea atatea prelucrari cusute...
    Iti doresc spor si la cat mai multe "Afremoave",vrednic si el,dar si noi...Pup dulcic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Afremov este vrednic ca picteaza mult si frumos, dar si noi l-am facut cunoscut, lucrand dupa picturile lui. Pana cand nu ai postat tu lucrarile lui, habar nu aveam cine este. In plus, tablourile lui au fost un soc pentru mine... nu mai vazusem atata culoare si alaturare de nuante intr-un tablou.Asa ca, el sa picteze in continuare, iar noi sa goblenim multe lucruri frumoase.

    RăspundețiȘtergere