capsuni

capsuni

luni, 6 ianuarie 2014

Catherine Klein - Narcise


Dupa peisajele colorate ale lui Afremov, urmeaza ceva potolit in nuante, dar care mi s-a lipit de suflet si pot spune ca este goblenul meu preferat... narcise, pictate de Catherine Klein. A fost o prelucrare daruita de Angela, un cadou, langa o prelucrare pe care i-o cerusem. Este goblenul care imi acapareaza privirea cel mai des. De multe ori raman cu ochii pe acest tablou, de acum, si ma gandesc cat de elegant arata desi, nu este un model incarcat, iar culorile sunt mai pale, decat la celelalte modele. Nu degeaba se spune ca ce-i mai simplu, este mai frumos.


Dimensiunea goblenului:15 x 30,4 cm.
Numarul de culori: 40-  Anchor
Prelucrare: Angela
Model cusut in 2012

Episoade din timpul cusutului...




8 comentarii:

  1. Multumesc mult, Angela atat prentru prelucrare cat si pentru increderea pe care ai avut-o in mine, incredintandu-mi aceste minunatii.'' Ouale prajite'' chiar sunt niste flori suave, delicate si atat de frumos parfumate. In ceea ce priveste blogul sunt de-abia la inceput, timp limitat si nici nu am vorbit despre el cu nimeni... am vrut sa mai pun cate ceva pe el si apoi sa-l fac cunoscut persoanelor apropiate. A aparut doar ca am lasat comentarii la tine, la Anasstasia, Melly.
    Multumesc pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superb acest goblen! Narcisele sunt florile mele preferate si pana acum n-am gasit un model care sa redea atat de bine gingasia acestor flori. As vrea sa-l lucrez si eu, cum as putea sa-l comand si unde?

      Ștergere
    2. VA IMPLOR,MA PUTETI AJUTA,UNDE SA COMANSI EU UN SET COMPLET:DIAGRAME+ATE ANCHOR+PANZA CAROIAJUL SA FIE CU ALB+PRETUL?MI-L DORESC TARE MULT!MULTUMIRI ANTICIPATE PTR.RASPUNS,CARE SPER SA FIE FAVORABIL!VA ROG DACA SE POATE RASPUNSUL SA FIE PE MESSINGER!CU MARE DRAG VA IMBRATISEZ!👏❤🍀🌷

      Ștergere
  2. Angela, am facut si eu o boacana si am sters comentariul tau, din greseala, si nu-l mai pot salva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahaha,lasa ca invatam noi sa folosim blogul...
    O sa-l rescriu,iarasi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Greu cu tehnologia asta, dar ii dam noi de cap...

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb acest goblen! Narcisele sunt florile mele preferate si pana acum n-am gasit un model care sa redea atat de bine gingasia acestor flori. As vrea sa-l lucrez si eu, cum as putea sa-l comand si unde?

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim, din pacate nu este un model care se gaseste in comert. Este o prelucrare pe care mi-a oferit-o o persoana tare draga si priceputa, Gelisa. Poti intra pe blogul ei si vei vedea acolo prelucrarile pe care le face... mai departe, cred ca poti discuta cu ea despre aceasta prelucrare.

    RăspundețiȘtergere